תהליך ליווי והשמה

תהליך האיתור

אנו מתייחסים אל תחומי האדמיניסטרציה והכספים כאל עמוד התומך בכל אירגון עסקי, ולכן איתור המועמדים המתאימים הוא מורכב, מצריך דיוק רב ובעל חשיבות רבה לתיפקוד השוטף של הארגון.

ל-Secretary יש מאגר דינמי ומאד מגוון של מועמדים איכותיים בתחומי האדמיניסטרציה והכספים: מזכירות, ניהול משרד, עוזרים אישיים, ניהול אדמיניסטרטיבי,מזכירות רב-לשונית, מזכירות שיווקית, שילוח ותפעול, משאבי אנוש, חשבות, ניהול כספים, הנהלת חשבונות ועוד.

תהליך המיון

אנחנו לומדים את  הצרכים המקצועיים לתפקיד, לארגון ולסביבת העבודה הייחודית במטרה לשלב את המועמד/ת המתאימ/ה ביותר.
לכל משרה נבדקת כמות גדולה של מועמדים פוטנציאליים ורק המועמדים המתאימים ביותר נשלחים ללקוח.
בתהליך המיון מתקיימים ראיונות, בדיקות ממליצים ומהימנות לפי דרישה, השלמות מידע, וסיכום חוות דעת בכתב מצורף לקורות החיים של המועמד/ת.
התהליך נעשה בשקיפות מלאה מול המועמדים ומול הארגון עד למציאת הmatch המושלם!

אחריות

אנו מעניקים אחריות חוזית מלאה לתקופה של 3 חודשים על כל ההשמות המתבצעות על ידינו, כפי שמנוסח בהסכם ההשמה שלנו.

אנו גאים לציין כי מאז הקמת החברה ביצענו בהצלחה רבה השמות של אלפי מועמדים ומועמדות לשביעות רצון כל הצדדים.

תחומי התמחות

  • מזכירות
  • ניהול משרד
  • פקידות קבלה
  • בק-אופיס, תמיכה
  • משרות רב לשוניות
  • רכש ותפעול
  • משרות חלקיות קבועות
  • הנהלת חשבונות
  • חשבות וניהול כספים