מועמדים

נעים מאוד! אנו מעוניינים להכיר אותך לעומק ולהבין את הציפיות שלך מהארגון ומהתפקיד

בואו נתחיל! >>

מעסיקים

אנו נאתר עבורך את האדמיניסטרטור המדויק שיהווה עמוד תומך במערכת הניהול העיסקית שלך

תהליך הגיוס >>

ממאגר המשרות:

JB-6216

An amazing start-up that accomplished “Round A” fundraising, Develops the Best Workspace Platform for product development, is looking for a head of marketing, to take the company from 1K$ ARR to 10K$ ARR and up within 2-3 years. Reporting to the CEO and managing a team of 5 marketing professionals. This is a great opportunity to be part of growth, get the company’s shares and attractive salary package, and work fully remote with flexible hours, as part of a European distributed team. Work with talented and fun people.

We are looking for someone daring, Start-up oriented, and professional in marketing management, but not necessarily in the traditional way. UpToDate, creative, and knows the productivity-Tools market! Must have: 8+ years experience with SaaS B2B / B2SMB marketing in Europe in the productivity tools/close enough. Perfect English, preferably native. Experience growing with a start-up.

לשליחת קורות חיים >

JB-6224

לחברה ארצית מובילה בתחומה שמשרדיה באזור פתח-תקוה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ”ל למשרה מלאה. שעות העבודה: ימים א-ה בין השעות 9-18. אפשרות בחלק מהימים לשעות 10-19. התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים, מענה טלפוני, עבודה מול מגוון לקוחות וארגונים בארץ ובחו”ל, אירוח, רישום פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע משימות, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – בעיקר אאוטלוק ואקסל, אנגלית ברמה טובה מאד (דיבור, קריאה וכתיבה), אחריות ודייקנות, דיסקרטיות, יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית עם ריבוי משימות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6228

למרכז אסתטיקה איכותי וחדשני שנמצא באזור המתחדש של העיר העתיקה יפו דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה. שעות העבודה: 3 ימים בשבוע בין 9-18, יומיים בשבוע בין 10-19. פעמיים בחודש עבודה ביום ששי בין 9-13:30 ובמקביל יום חופשי בשבוע שלאחר מכן. התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, סיוע בנושאי יבוא/יצוא/רכש/מלאי, עבודה במערכת CRM לניהול תורים ולקוחות, סיוע אדמיניסטרטיבי כללי. יש סידור חניה במקום !

נסיון קודם של 3 שנים בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס, נסיון במערכת CRM – יתרון, אנגלית ברמה טובה – דיבור, כתיבה וקריאה, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6225

לארגון ארצי גדול באזור הבורסה בר”ג דרוש/ה מתאם/ת רכש למשרה חלקית. יש גמישות בין 50% ל-75% משרה, העבודה בימי א,ג,ה, במשרד. התפקיד כולל: בניית מאגר ספקים, הסכמים עם ספקים, הזמנות רכש, קבלת הצעות מחיר וניהול מו”מ, בקרה ומעקב הזמנות.

נסיון קודם של 3 שנים בתחום, שליטה מלאה ב-SAP – חובה, ידע ב-EXCEL, אנגלית ברמה טובה, דייקנות ואחריות, יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קורות חיים >
למשרות נוספות >>

צור קשר

סקרטרי – מקבוצת וייזדום

המעגל 21 , גבעתיים
5325821

03-9194888

info@secretary.co.il