הצהרה כללית

אנו ב-Secretary נותנים מענה מקצועי וליווי אישי לאורך כל תהליך החיפוש של תפקיד העונה על ציפיותיכם המקצועיות והאישיות.

נלווה אתכם לאורך כל תהליך ההשמה, החל מעריכת קורות חיים באופן מקצועי, איפיון מדוייק של תחומי עיסוק ומשרות רלוונטיות עבורכם, הכנה לראיון אישי, ייעוץ בניהול משא-ומתן לגבי חוזה עבודה – עד להשלמת תהליך ההשמה.

המשרות אותן נציע לכם יתאימו לדרישותיכם, לאזור בו תרצו לעבוד, לשעות העבודה הרלוונטיות עבורכם, ולסביבת העבודה המועדפת עליכם.

לאורך כל הדרך אנו מחוייבים לשמירה מלאה על דיסקרטיות.

גם לאחר שתתחילו לעבוד בתפקיד החדש – אנו נעמוד לשירותכם בכל שאלה/בעיה או כל עזרה אחרת שתידרש בתהליך ההשתלבות שלכם בארגון.

משרות פתוחות

JB-6076

לחברת מחקרים יחודית ברמת אביב דרוש/ה כלכלן/ית צעיר/ה למשרה מלאה וקבועה בימים א-ה בין השעות 8-17. התפקיד כולל: בקרה תקציבית, הכנת והגשת תוכניות ותקציבי מחקר, דיווחים תקופתיים, הכנת וליווי ביקורות של הרשות לחדשנות ועוד.

נסיון של שנתיים בתחום של בקרה תקציבית, תואר ראשון בכלכלה/מינהל עסקים, נסיון בעבודה מול הרשות לחדשנות (לשעבר המדען הראשי) – יתרון משמעותי, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – בעיקר Excel , נסיון ב-SAP – יתרון, אנגלית ברמה גבוהה – כתיבה, קריאה, דיבור, אחריות ודייקנות, יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6043

לחברת בנייה ותיקה וגדולה שפועלת ברחבי הארץ ומשרדיה בבת-ים דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:30-17. התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה לטלפונים, תיאומי פגישות עם לקוחות ודיירים וניהול חדרי הישיבות, אירוח, דואר, הדפסות, תיוקים,ציוד משרדי, עבודה מול חברות סלולר ושירותי מיחשוב, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – בעיקר Outlook ו- Word, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, יכולת עבודה בצוות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות, יחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-6071

לחברת אופטיקה ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ה + הנה”ח בסיסית למשרה חלקית קבועה בימים א-ה בין השעות 9-14. התפקיד כולל: מענה לטלפונים, תיאום תורים לבדיקות ראייה, קשר עם לקוחות (מיילים, ווטסאפ), הנה”ח בסיסית, תשלומים לספקים, גבייה, קופה קטנה ועוד.

נסיון בעבודה מזכירותית, ידע ונסיון בהנה”ח – יתרון, מיומנויות אופיס ואינטרנט, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, גישה שירותית ואדיבה.

לשליחת קורות חיים >

JB-6075

למשרד בוטיק של עו”ד בתחום האזרחי-מסחרי שנמצא באזור הדולפינריום בתל-אביב דרוש/ה מזכיר/ה לניהול המשרד בימים א-ה בין השעות 08:30-16:30. התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, מענה לטלפונים – בעברית ובאנגלית, תיאום יומנים – כולל פגישות בזום, אירוח, תיוק וסריקת מסמכים, ציוד משרדי, תשלומים לספקים, ריכוז והעברת חומר לרו”ח לדו”ח החודשי, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ואינטרנט (כולל זום), אנגלית ברמה טובה – בעיקר לשיחות קצרות ותיאומים עם לקוחות מחו”ל, ידע בגרמנית – יתרון משמעותי, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, גישה שירותית ואדיבה.

לשליחת קורות חיים >

JB-6062

בפתח תקווה (אזור הקניון הגדול) דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת מנוסה לחברת סטארט-אפ בצמיחה והתרחבות עם פעילות גלובאלית. העבודה בימים א-ה בין השעות 8-17. התפקיד כולל: תיאום יומנים וחדרי ישיבות, טלפונים, טיפול וסיוע לאורחים ולמבקרים מחו”ל, תיאום טיסות ומלונות, רכש משרדי, אחריות על שירותי משרד כגון נקיון, תחזוקה, דואר ומשלוחים, קייטרינג, עזרה בנושאי HR ורווחה, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

נסיון קודם בתפקיד דומה בסביבת הייטק, תואר ראשון, אנגלית ברמה טובה מאד – קריאה, כתיבה, דיבור, מיומנויות אופיס – כולל Excel ו-PowerPoint, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, יעילות ודייקנות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6066

לחברת השקעות בינלאומית בתחום הנדל”ן שמשרדיה נמצאים באזור הבורסה ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 9-18. אפשרות לגמישות קלה בשעות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של הפעילות במשרדי החברה, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית, עזרה בהנה”ח: הכנת חומר לרו”ח, קופה קטנה, תשלומים לספקים, מעקב בנקים, ריכוז נתונים בדו”חות אקסל ועוד. יש חנייה במקום, תנאי העסקה טובים מאד.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס – כולל Excel ברמת טבלאות, אנגלית ברמה טובה מאד – ניסוח מיילים, קריאת מסמכים באנגלית, ניהול שיחות ותיאום יומנים, נסיון בהנה”ח בסיסית – יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, גישה שירותית ואדיבה, רמה אישית גבוהה.

לשליחת קורות חיים >

JB-5864

לחברה גדולה בתחום הקופות הרושמות דרוש/ה מנהל/ת מכירות שטח למשרה מלאה. התפקיד כולל: פיתוח והרחבת פעילות החברה ברחבי הארץ – בעיקר באזור המרכז, גיוס לקוחות, יצירת לידים, טיפוח ושימור קשרי לקוחות ועוד. תנאי העסקה טובים מאד, כולל רכב.

נסיון קודם במכירות שטח, נסיון וידע בתחום הקופות הרושמות או כרטיס אשראי – יתרון משמעותי, יכולת עבודה עצמאית, יכולת יצירת קשר טובה ומהירה וכושר הבעה טוב מאד בע”פ ובכתב, מוטיבציה והישגיות, אחריות ודייקנות, יחסי אנוש טובים מאד, הופעה יצוגית.

לשליחת קורות חיים >

שלחו קורות חיים

לשליחת קורות חיים