JB-5863

לקבוצת חברות נדל”ן שמשרדיה בשד’ רוטשילד ת”א דרוש/ה מנה”ח עצמאי/ת עד מאזן + חשבות שכר למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:30 -17:30. התפקיד כולל: הנה”ח מלאה עד מאזן במערכת Priority, דיווחים לרשויות, הכנת שכר, הכנת דו”חות תקופתיים וניהוליים.

נסיון של 5 שנים לפחות בהנה”ח מלאה וחשבות שכר, סוג 3/מדופלמים בהנה”ח , נסיון בתוכנת Priority – יתרון, אנגלית ברמה טובה ויכולת קריאה והבנת מסמכים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, אחריות ודייקנות, אמינות ודיסקרטיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-4917

לחברה יצרנית בתחום העיצוב ב א.ת. אזור , דרוש/ה מנהלת חשבונות “ראש גדול” יחידה, עצמאית עד למאזן . חשבות שכר. משרה מלאה. התפקיד כולל – בנקים, ספקים, גביה, משכורות.

נסיון קודם בתפקיד דומה – כולל שכר, מיומנויות אקסל ואינטרנט, מיכפל ופריוריטי Priority. מדויק/ת ואחראי/ת, עצמאי/ת ובעל/ת גישה שירותית ואדיבה.

לשליחת קורות חיים >

JB-5657

לחברה ארצית גדולה ברמת גן (כ-10 דקות הליכה מתחנת רכבת מרכז) דרוש/ה מנה”ח למשרה מלאה. אפשרות לגמישות בשעות העבודה בטווח בין 07:00 – 17:00. התפקיד כולל: הנה”ח מלאה עד מאזן, מעקב תשלומי זכיינים, עזרה בנושא שכר. העבודה בצוות בתוכנת חשבשבת חלונות.

נסיון של שנתיים לפחות בהנה”ח, נסיון בשכר – יתרון, שליטה מלאה בתוכנת חשבשבת, ידע בייצוא – יתרון, דייקנות ואחריות, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.

לשליחת קורות חיים >

JB-5892

לחברה ציבורית גדולה באור-יהודה דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-17. (אפשרות גם לשעות עבודה 08:30-17:30). התפקיד כולל: מענה לטלפונים, תיאום יומנים מורכבים, עבודה מול מגוון רחב של ספקים ולקוחות, עבודה מול מחלקות אחרות בחברה ופעילויות וחברות-בנות ברחבי הארץ, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית להנהלה ולעובדי החברה. משרדי החברה חדישים, סביבת עבודה דינמית ותנאי העסקה מעולים !

נסיון מזכירותי/אדמיניסטרטיבי , מיומנויות אופיס ואינטרנט, אנגלית ברמה טובה – בעיקר לשיחות טלפון קצרות ומיילים, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות בתנאי לחץ, שירותיות, אחריות ותשומת לב לפרטים, שירותיות, דיסקרטיות, שיתוף פעולה ויחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-5874

לחברה ותיקה לייבוא ושיווק כימיקלים, חומרי גלם ומיכשור מתקדם לתעשיות השונות שמשרדיה בבנימינה דרוש/ה מתאמ/ת יבוא למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-16. התפקיד כולל: ניהול הזמנות רכש, מעקב סטטוס הזמנות, מעקב מכולות שמגיעות לארץ ומעקב אספקה ללקוחות השונים ברחבי הארץ. עבודה מול ספקים בחו”ל, חברות שילוח, עמילי מכס ועוד. תמיכה אדמיניסטרטיבית במנהלי המכירות.

הבנה וידע במושגי סחר בינ”ל ושילוח, תואר ראשון – יתרון, אנגלית ברמה טובה מאד – חובה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, דייקנות ואחריות

לשליחת קורות חיים >

JB-5463

לחברה הפקות בגני התערוכה בתל-אביב דרוש/ה מזכיר/ת הפקות לניהול המשרד בימים א-ה בין השעות 9-16. התפקיד כולל: ניהול כולל של המשרד, טלפונים, תיאום יומנים, עזרה בהנה”ח: הפקת חשבוניות, מעקב תשלומים וגבייה, קשר בעברית ובאנגלית (טלפונים ומיילים) עם מגוון רחב של לקוחות, אמנים וגורמים שונים בארץ ובחו”ל, עזרה בתיאומי הסעות ותלבושות, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

ניסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס – כולל ידע ב-Excel ברמת טבלאות, אנגלית ברמה טובה מאד (יכולת ניהול שיחות טלפוניות וכתיבת מיילים) , בקיאות וידע באינטרנט ורשתות חברתיות, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אסרטיביות ויחסי אנוש טובים

לשליחת קורות חיים >

JB-5886

לחברת הייטק גלובאלית שמשרדיה נמצאים בשד’ רוטשילד בתל-אביב דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ”ל למשרה מלאה. התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים, טלפונים, עבודה מול מגוון רחב של לקוחות, ספקים, ארגונים וחברות בארץ ובחו”ל, עזרה בנושאים אישיים ועוד. חלק גדול מהעבודה מתבצע מול ארה”ב ונדרשת אנגלית ברמת שפת-אם: ניסוח ותרגום, התכתבויות ושיחות טלפון באנגלית. תנאי העסקה מעולים !

נסיון קודם בתפקיד דומה בסביבת הייטק בינלאומית, אנגלית ברמת ניסוח ותרגום – חובה !, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה, כולל Excel ו-PPT, מיומנויות אינטרנט ורשתות חברתיות, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות, אחריות ודיסקרטיות, יחסי אנוש טובים מאד, נכונות לשעות נוספות לפי הצורך.

לשליחת קורות חיים >

JB-5889

לארגון ארצי ותיק של מנהלים בכירים שמשרדיו נמצאים בשיכון דן בת”א דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה – אפשרות לגמישות מסויימת בשעות העבודה. התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, מעקב קליטת חברים חדשים לארגון, הרשמה לאירועים ולכנסים, הכנת חומר לישיבות, סיוע בהכנת חומר שיווקי: מצגות, תמונות וכו’, עדכון טבלאות ב-EXCEL, סיוע אדמיניסטרטיבי כללי.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – כולל Excel ו-PowerPoint, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, יכולת עבודה בצוות, גישה שירותית ויחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-5850

לחברת סטארט-אפ בתהליך צמיחה והרחבת הפעילות הגלובאלית דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת מנוסה למשרה מלאה וקבועה. משרדי החברה בתל-אביב – קרוב לתחנת רכבת השלום. התפקיד כולל: ניהול תיפעולי מלא וכולל של פעילויות החברה, קליטת עובדים חדשים, תיאום טיסות ומלונות לכלל עובדי החברה, דו”חות הוצאות ומעקב תקציבי, תשלומים לספקים, עזרה להנה”ח וסמנכ”ל הכספים, רווחה ואירועי חברה, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית כולל מענה טלפוני,תיאומי פגישות ניהול מסמכים ועוד.

נסיון קודם של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, מיומנויות אופיס ואינטרנט ברמה גבוהה – כולל Excel ו-PowerPoint, אנגלית ברמה טובה מאד – יכולת ניסוח מיילים ודו”חות אקסל באנגלית ויכולת ניהול שיחות טלפון באנגלית. ידע ונסיון בהנה”ח וכספים – יתרון, יעילות ודייקנות, שירותיות, רמה אישית גבוהה.

לשליחת קורות חיים >

JB-4270

למשרד עורכי-דין גדול ברמת-גן (באזור הבורסה – מרחק של כ-10 דקות הליכה מתחנת רכבת מרכז) דרוש/ה מזכיר/ה למשרה קבועה בימים א-ה בין השעות 13:00-19:00 התפקיד כולל: תיאום פגישות, טלפונים, הדפסות ותיוקים, אירוח ועוד. תנאי שכר מעולים !

נסיון מזכירותי קודם, נסיון בעבודה עם תוכנה משפטית לניהול משרד עו”ד – יתרון, מיומנויות אופיס ואינטרנט, אנגלית ברמה טובה, שירותיות ואדיבות, הופעה יצוגית.

לשליחת קורות חיים >

JB-5888

למרפאת מומחים באשדוד (קרוב לאזור הטיילת) דרוש/ה מנהל/ת מרפאה למשרה חלקית עם גמישות בשעות העבודה. התפקיד כולל: ניהול הפעילות במרפאה, תיאום תורים, עבודה מול קופות חולים וחברות ביטוח, גבייה, ריכוז חומר לרו”ח, ספקים ועוד.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מגורים באזור אשדוד – יתרון משמעותי, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – כולל טבלאות ב-Excel, יכולת עבודה עצמאית, דייקנות ואחריות, גישה שירותית ואדיבה, יחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-5896

A global leading software company in Ra’anana is looking for an experienced software Product Manager for the development and implementation of high-end software products based on AI, BI/Big Data and cloud. The company’s customers are around the world and the job includes travelling (up to 30%) The job requires cooperation with R&D, sales, technical support, regulations etc., and Includes market strategies, roadmap, pricing, product life-cycle; Implementation, evaluation of product performance in the field and customer satisfaction.

• 3-4 years of experience in Product/Project management in a software environment. • Knowledge and understanding of Artificial Intelligence, BI/Big Data and Cloud or medical informatics protocols. • Creative, product oriented, connected to the market • Ability to travel frequently – around a week in a month (Japan, Canada, USA and Europe) • Very high level of written and spoken English – writing product specifications and definitions for global institutions. • Master’s Degree in a Clinical, IT or Business area.

לשליחת קורות חיים >

JB-5860

למשרד רו”ח באזור עזריאלי (כ-10 דקות הליכה מתחנת רכבת השלום) דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 11-18. התפקיד כולל: מענה לטלפונים, הדפסות, תיוקים וצילומים, דואר ובנקים, אירוח, עזרה מזכירותית כללית.

נסיון מזכירותי קודם – אפשרי גם נסיון משירות צבאי, מיומנויות אופיס ואינטרנט, אחריות ודייקנות, יכולת עבודה בצוות, גישה שירותית ואדיבה.

לשליחת קורות חיים >

JB-5838

לחברת הייטק גלובאלית בפתח תקוה דרוש/ה מנה”ח מנוסה לעבודה בצוות במשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-17. סביבת עבודה חדישה ואיכותית, אפשרות לגמישות בשעות העבודה ! התפקיד כולל: ספקים, לקוחות, התאמות בנקים ואשראי, דיווחים למוסדות, דו”חות נסיעה, הכנת נתונים לשכר ועוד.

נסיון של 3 שנים לפחות, סוג 2 ומעלה בהנה”ח, נסיון במערכת ERP כגון Priority או SAP, ידע בשכר – יתרון, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – בעיקר Excel, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים מאד. תנאי העסקה מעולים!

לשליחת קורות חיים >

JB-4169

לחברת השקעות גדולה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ת קבלה למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 10:30 – 19:00. התפקיד כולל: טלפונים, הזמנת ציוד משרדי, ספקים, דואר, עזרה אדמיניסטרטיבית, אירוח, ועוד.

נסיון קודם (אפשרי נסיון משירות צבאי), אנגלית ברמה טובה מאד – בעיקר לשיחות טלפון ומיילים קצרים באנגלית, מיומנויות אופיס ואינטרנט, יכולת עבודה עם ריבוי משימות בתנאי לחץ, גישה שירותית ואדיבה, הופעה ייצוגית.

לשליחת קורות חיים >

JB-5472

לארגון ארצי גדול ברמת גן (קרוב לצומת עלית) דרוש/ה נציג/ת מידע ושירות למשרה מלאה בצוות. שעות העבודה בימים א-ה 08:00 – 16:30. לעיתים יש צורך בשעות נוספות. הלקוחות הינם חברי הארגון מתוקף עיסוקם המקצועי, והתפקיד כולל: מתן שירות ומידע לחברי הארגון, רישום לפעילויות וכנסים מקצועיים, גבייה, מיילים ודואר, עזרה בפרוייקטים מיוחדים ועוד.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ואינטרנט ברמה טובה, תואר ראשון – יתרון, אנגלית ברמה טובה – בעיקר לשיחות טלפון קצרות, תקשורת בין-אישית טובה מאד, גישה שירותית ואדיבה. תנאי העסקה מעולים !

לשליחת קורות חיים >

JB-5337

לארגון מקצועי ארצי גדול שמשרדיו נמצאים ברמת גן (אזור הבורסה) דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:00 – 16:30. פעם בשבוע שעות העבודה 09:30 – 18:00. הלקוחות הינם חברי הארגון מתוקף עיסוקם המקצועי. התפקיד כולל: קשר בעל-פה ובכתב עם לקוחות הארגון – תמיכה ושירות, חידוש חברות בארגון המקצועי, איתור לקוחות חדשים, הכנת דו”חות ועדכון מאגרי נתונים, עזרה בפרוייקטים לפי הצורך.

נסיון קודם בתפקיד דומה, תואר ראשון – יתרון, רהיטות וכושר ניהול שיחה עם מגוון רחב של אנשים, אנגלית ברמה טובה, ידע בשפות נוספות – יתרון, מיומנויות אופיס ואינטרנט, נסיון במערכות CRM – יתרון, גישה שיווקית, תקשורת בין-אישית טובה מאד

לשליחת קורות חיים >