JB-6317
לחברת סטארט-אפ ברחובות דרוש/ה מנה”ח מנוסה על מאזן למשרה מלאה בימים א–ה בין השעות 9-17. התפקיד כולל: הנה”ח מלאה עד מאזן, דו”חות תקופתיים, דיווחים לרשויות, סגירת חודש, לקוחות וספקים, דוחות נסיעות לחו”ל, בנקים, עבודה מול הרשות לחדשנות, סיוע בביקורות שנתיות ועוד. העבודה במערכת Priority.
נסיון של 5 שנים לפחות כמנה”ח עצמאי/ת עד מאזן, נסיון ב-Priority, שליטה ב-Excel ברמה גבוהה מאד, אנגלית ברמה טובה – חובה, נסיון בעבודה מול הרשות לחדשנות – יתרון, ידע ונסיון בחשבות שכר – יתרון, דייקנות, אמינות וואחריות, שירותיות ויחסי אנוש טובים מאד.
לשליחת קורות חיים >
JB-6309
ללשכת המנכ”ל של חברה גדולה בתחומי הבנייה והתשתיות שמשרדיה נמצאים בא.ת. חולון דרוש/ה מנהל/ת לשכה למשרה מלאה. שעות העבודה בימים א-ה: 3 ימים בשבוע 8-18, יומיים – 8-16:30. התפקיד כולל: מענה טלפוני, פרונטלי ובמיילים למגוון רחב של פניות ללשכה – בעברית ובאנגלית, לעיתים תרגום וניסוח מסמכים קצרים מעברית לאנגלית, תיאום יומנים מורכבים, ארגון ביקורי אורחים ומשלחות מחו”ל, תיאום חדרי ישיבות ואירוח, מעקב אחרי ביצוע משימות ועבודה מול סגל הבכירים של החברה, סיוע בפרוייקטים שונים ועוד. יש חנייה במקום.
נסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה, אנגלית ברמת ניסוח ותרגום, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – כולל Excel ו-PowerPoint, נסיון במערכת ERP ו/או במערכת Monday – יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות בסביבת עבודה דינמית, אחריות, דייקנות, אסרטיביות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות.
לשליחת קורות חיים >
JB-6313
לארגון ציבורי גדול דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת המנכ”ל למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:30-17:00. המשרדים נמצאים במרחק של כ-10 דקות הליכה מתחנת יהודית של הרכבת הקלה ומתחנת הרכבת “השלום”. התפקיד כולל: מענה לטלפונים, תיאום יומנים וחדרי ישיבות, הזמנת ציוד משרדי, תשלומים לספקים, תיאומי נסיעות ואורחים ועוד.
נסיון מזכירותי קודם – אפשרי גם נסיון רלוונטי משירות צבאי, מיומנויות אופיס – כולל אקסל, אחריות, דייקנות, יכולת עבודה עם ריבוי משימות, אדיבות ושירותיות.
לשליחת קורות חיים >
JB-6292
למשרד אדריכלים גדול באזור דיזנגוף סנטר בתל-אביב דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה. העבודה בימים א-ה בין השעות 9-18. אפשרות לגמישות מסויימת בשעות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, תיאום יומנים מורכבים, מענה לטלפונים, הכנת מסמכים והדפסות, הזמנות רכש וציוד משרדי, סיוע בנושאי כספים, כ”א ורווחה, אחזקה, מיחשוב ועוד. יש חנייה במקום !
נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה- כולל Excel ו-PowerPoint, אנגלית ברמה טובה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, שירותיות, יחסי אנוש טובים מאד.
לשליחת קורות חיים >
JB-5864
לחברה גדולה בתחום הקופות הרושמות דרוש/ה מנהל/ת מכירות מנוסה למשרה מלאה. התפקיד כולל: פיתוח והרחבת פעילות החברה ברחבי הארץ, טיפול במאגר לידים ויצירת לידים, טיפוח ושימור קשרי לקוחות ועוד. תנאי העסקה טובים מאד כולל רכב צמוד, עמלות גבוהות ובונוסים.
נסיון קודם של 5 שנים לפחות במכירות שטח, נסיון וידע בתחום הקופות הרושמות ו/או ריטייל – יתרון משמעותי, ידע והבנה במיחשוב – יתרון, יכולת עבודה עצמאית, יכולת יצירת קשר טובה ומהירה, כושר הבעה טוב מאד בע”פ ובכתב, מוטיבציה והישגיות, אחריות ודייקנות, יחסי אנוש טובים מאד, הופעה יצוגית.
לשליחת קורות חיים >
JB-6304
לארגון ציבורי ארצי גדול שמשרדיו נמצאים במרכז ת”א (אזור עזריאלי/שרונה) דרוש/ה מנה”ח מתחילה לעבודה בצוות בימים א-ה בין השעות 8-16:30. אפשרי גם שעות עבודה 08:30 -17:00. התפקיד כולל: חשבוניות ספקים, גבייה והפקת קבלות, מעקב ערבויות וביטוחים, עבודה מול מסב, הכנת הוראות תשלום, סיוע בהנה”ח כללית.
ידע ונסיון בהנה”ח והוראות ניהול ספרים, אחריות, יסודיות ודייקנות, יכולת לימוד טובה, יכולת עבודה בצוות, שירותיות.
לשליחת קורות חיים >
JB-6302
למשרד עו”ד מוביל בתחום ההתחדשות העירונית דרוש/ה עו”ד למשרה מלאה המשרד מטפל במגוון רחב של פרוייקטים ברחבי הארץ. המשרדים נמצאים ברמת-גן (אזור קניון איילון). יש חנייה במקום ! אפשרות לגמישות בשעות העבודה
נסיון של 2-3 שנים בתחום של התחדשות עירונית ו/או ליווי קבלן ועיסקאות מכר, יכולת ביטוי גבוהה בע”פ ובכתב, אנגלית ברמה טובה מאד, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, אסרטיביות, דייקנות ואחריות, שירותיות, יחסי אנוש טובים מאד.
לשליחת קורות חיים >
JB-6303
לארגון ציבורי ארצי גדול שמשרדיו במרכז ת”א (אזור עזריאלי/שרונה) דרוש/ה רכז/ת שירות ובק אופיס למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-16:30. אפשרי גם 08:30-17:00, אופציה ליום בשבוע עבודה מהבית. התפקיד כולל: עבודה במערכת SAP – הקמת הסכמים, חשבוניות, הצעות מחיר, עדכון טבלאות, מעקב סגירת הסכמים ועיסקאות, בדיקת דו”חות, סיוע בפרסום מכרזים, מענה טלפוני ובמייל למגוון גורמים, רשויות, מנהלי פרוייקטים ועוד. העבודה בצוות.
נסיון קודם בתפקיד דומה – אפשרי גם נסיון רלוונטי משירות צבאי, מיומנויות אופיס – וורד, אקסל ברמה טובה, ידע ב-SAP – יתרון, נסיון בהנה”ח בסיסית – יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, שירותיות.
לשליחת קורות חיים >