הצהרה כללית

אנו ב-Secretary נותנים מענה מקצועי וליווי אישי לאורך כל תהליך החיפוש של תפקיד העונה על ציפיותיכם המקצועיות והאישיות.

נלווה אתכם לאורך כל תהליך ההשמה, החל מעריכת קורות חיים באופן מקצועי, איפיון מדוייק של תחומי עיסוק ומשרות רלוונטיות עבורכם, הכנה לראיון אישי, ייעוץ בניהול משא-ומתן לגבי חוזה עבודה – עד להשלמת תהליך ההשמה.

המשרות אותן נציע לכם יתאימו לדרישותיכם, לאזור בו תרצו לעבוד, לשעות העבודה הרלוונטיות עבורכם, ולסביבת העבודה המועדפת עליכם.

לאורך כל הדרך אנו מחוייבים לשמירה מלאה על דיסקרטיות.

גם לאחר שתתחילו לעבוד בתפקיד החדש – אנו נעמוד לשירותכם בכל שאלה/בעיה או כל עזרה אחרת שתידרש בתהליך ההשתלבות שלכם בארגון.

משרות פתוחות

JB-6317

לחברת סטארט-אפ ברחובות דרוש/ה מנה”ח מנוסה על מאזן למשרה מלאה בימים א–ה בין השעות 9-17. התפקיד כולל: הנה”ח מלאה עד מאזן, דו”חות תקופתיים, דיווחים לרשויות, סגירת חודש, לקוחות וספקים, דוחות נסיעות לחו”ל, בנקים, עבודה מול הרשות לחדשנות, סיוע בביקורות שנתיות ועוד. העבודה במערכת Priority.

נסיון של 5 שנים לפחות כמנה”ח עצמאי/ת עד מאזן, נסיון ב-Priority, שליטה ב-Excel ברמה גבוהה מאד, אנגלית ברמה טובה – חובה, נסיון בעבודה מול הרשות לחדשנות – יתרון, ידע ונסיון בחשבות שכר – יתרון, דייקנות, אמינות וואחריות, שירותיות ויחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-6309

ללשכת המנכ”ל של חברה גדולה בתחומי הבנייה והתשתיות שמשרדיה נמצאים בא.ת. חולון דרוש/ה מנהל/ת לשכה למשרה מלאה. שעות העבודה בימים א-ה: 3 ימים בשבוע 8-18, יומיים – 8-16:30. התפקיד כולל: מענה טלפוני, פרונטלי ובמיילים למגוון רחב של פניות ללשכה – בעברית ובאנגלית, לעיתים תרגום וניסוח מסמכים קצרים מעברית לאנגלית, תיאום יומנים מורכבים, ארגון ביקורי אורחים ומשלחות מחו”ל, תיאום חדרי ישיבות ואירוח, מעקב אחרי ביצוע משימות ועבודה מול סגל הבכירים של החברה, סיוע בפרוייקטים שונים ועוד. יש חנייה במקום.

נסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה, אנגלית ברמת ניסוח ותרגום, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – כולל Excel ו-PowerPoint, נסיון במערכת ERP ו/או במערכת Monday – יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות בסביבת עבודה דינמית, אחריות, דייקנות, אסרטיביות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6313

לארגון ציבורי גדול דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת המנכ”ל למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:30-17:00. המשרדים נמצאים במרחק של כ-10 דקות הליכה מתחנת יהודית של הרכבת הקלה ומתחנת הרכבת “השלום”. התפקיד כולל: מענה לטלפונים, תיאום יומנים וחדרי ישיבות, הזמנת ציוד משרדי, תשלומים לספקים, תיאומי נסיעות ואורחים ועוד.

נסיון מזכירותי קודם – אפשרי גם נסיון רלוונטי משירות צבאי, מיומנויות אופיס – כולל אקסל, אחריות, דייקנות, יכולת עבודה עם ריבוי משימות, אדיבות ושירותיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6292

למשרד אדריכלים גדול באזור דיזנגוף סנטר בתל-אביב דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה. העבודה בימים א-ה בין השעות 9-18. אפשרות לגמישות מסויימת בשעות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, תיאום יומנים מורכבים, מענה לטלפונים, הכנת מסמכים והדפסות, הזמנות רכש וציוד משרדי, סיוע בנושאי כספים, כ”א ורווחה, אחזקה, מיחשוב ועוד. יש חנייה במקום !

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה- כולל Excel ו-PowerPoint, אנגלית ברמה טובה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, שירותיות, יחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-5864

לחברה גדולה בתחום הקופות הרושמות דרוש/ה מנהל/ת מכירות מנוסה למשרה מלאה. התפקיד כולל: פיתוח והרחבת פעילות החברה ברחבי הארץ, טיפול במאגר לידים ויצירת לידים, טיפוח ושימור קשרי לקוחות ועוד. תנאי העסקה טובים מאד כולל רכב צמוד, עמלות גבוהות ובונוסים.

נסיון קודם של 5 שנים לפחות במכירות שטח, נסיון וידע בתחום הקופות הרושמות ו/או ריטייל – יתרון משמעותי, ידע והבנה במיחשוב – יתרון, יכולת עבודה עצמאית, יכולת יצירת קשר טובה ומהירה, כושר הבעה טוב מאד בע”פ ובכתב, מוטיבציה והישגיות, אחריות ודייקנות, יחסי אנוש טובים מאד, הופעה יצוגית.

לשליחת קורות חיים >

JB-6304

לארגון ציבורי ארצי גדול שמשרדיו נמצאים במרכז ת”א (אזור עזריאלי/שרונה) דרוש/ה מנה”ח מתחילה לעבודה בצוות בימים א-ה בין השעות 8-16:30. אפשרי גם שעות עבודה 08:30 -17:00. התפקיד כולל: חשבוניות ספקים, גבייה והפקת קבלות, מעקב ערבויות וביטוחים, עבודה מול מסב, הכנת הוראות תשלום, סיוע בהנה”ח כללית.

ידע ונסיון בהנה”ח והוראות ניהול ספרים, אחריות, יסודיות ודייקנות, יכולת לימוד טובה, יכולת עבודה בצוות, שירותיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6302

למשרד עו”ד מוביל בתחום ההתחדשות העירונית דרוש/ה עו”ד למשרה מלאה המשרד מטפל במגוון רחב של פרוייקטים ברחבי הארץ. המשרדים נמצאים ברמת-גן (אזור קניון איילון). יש חנייה במקום ! אפשרות לגמישות בשעות העבודה

נסיון של 2-3 שנים בתחום של התחדשות עירונית ו/או ליווי קבלן ועיסקאות מכר, יכולת ביטוי גבוהה בע”פ ובכתב, אנגלית ברמה טובה מאד, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, אסרטיביות, דייקנות ואחריות, שירותיות, יחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-6303

לארגון ציבורי ארצי גדול שמשרדיו במרכז ת”א (אזור עזריאלי/שרונה) דרוש/ה רכז/ת שירות ובק אופיס למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-16:30. אפשרי גם 08:30-17:00, אופציה ליום בשבוע עבודה מהבית. התפקיד כולל: עבודה במערכת SAP – הקמת הסכמים, חשבוניות, הצעות מחיר, עדכון טבלאות, מעקב סגירת הסכמים ועיסקאות, בדיקת דו”חות, סיוע בפרסום מכרזים, מענה טלפוני ובמייל למגוון גורמים, רשויות, מנהלי פרוייקטים ועוד. העבודה בצוות.

נסיון קודם בתפקיד דומה – אפשרי גם נסיון רלוונטי משירות צבאי, מיומנויות אופיס – וורד, אקסל ברמה טובה, ידע ב-SAP – יתרון, נסיון בהנה”ח בסיסית – יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, שירותיות.

לשליחת קורות חיים >

שלחו קורות חיים

לשליחת קורות חיים