הצהרה כללית

אנו ב-Secretary נותנים מענה מקצועי וליווי אישי לאורך כל תהליך החיפוש של תפקיד העונה על ציפיותיכם המקצועיות והאישיות.

נלווה אתכם לאורך כל תהליך ההשמה, החל מעריכת קורות חיים באופן מקצועי, איפיון מדוייק של תחומי עיסוק ומשרות רלוונטיות עבורכם, הכנה לראיון אישי, ייעוץ בניהול משא-ומתן לגבי חוזה עבודה – עד להשלמת תהליך ההשמה.

המשרות אותן נציע לכם יתאימו לדרישותיכם, לאזור בו תרצו לעבוד, לשעות העבודה הרלוונטיות עבורכם, ולסביבת העבודה המועדפת עליכם.

לאורך כל הדרך אנו מחוייבים לשמירה מלאה על דיסקרטיות.

גם לאחר שתתחילו לעבוד בתפקיד החדש – אנו נעמוד לשירותכם בכל שאלה/בעיה או כל עזרה אחרת שתידרש בתהליך ההשתלבות שלכם בארגון.

משרות פתוחות

JB-6216

An amazing start-up that accomplished “Round A” fundraising, Develops the Best Workspace Platform for product development, is looking for a head of marketing, to take the company from 1K$ ARR to 10K$ ARR and up within 2-3 years. Reporting to the CEO and managing a team of 5 marketing professionals. This is a great opportunity to be part of growth, get the company’s shares and attractive salary package, and work fully remote with flexible hours, as part of a European distributed team. Work with talented and fun people.

We are looking for someone daring, Start-up oriented, and professional in marketing management, but not necessarily in the traditional way. UpToDate, creative, and knows the productivity-Tools market! Must have: 8+ years experience with SaaS B2B / B2SMB marketing in Europe in the productivity tools/close enough. Perfect English, preferably native. Experience growing with a start-up.

לשליחת קורות חיים >

JB-6224

לחברה ארצית מובילה בתחומה שמשרדיה באזור פתח-תקוה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ”ל למשרה מלאה. שעות העבודה: ימים א-ה בין השעות 9-18. אפשרות בחלק מהימים לשעות 10-19. התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים, מענה טלפוני, עבודה מול מגוון לקוחות וארגונים בארץ ובחו”ל, אירוח, רישום פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע משימות, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – בעיקר אאוטלוק ואקסל, אנגלית ברמה טובה מאד (דיבור, קריאה וכתיבה), אחריות ודייקנות, דיסקרטיות, יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית עם ריבוי משימות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6228

למרכז אסתטיקה איכותי וחדשני שנמצא באזור המתחדש של העיר העתיקה יפו דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה. שעות העבודה: 3 ימים בשבוע בין 9-18, יומיים בשבוע בין 10-19. פעמיים בחודש עבודה ביום ששי בין 9-13:30 ובמקביל יום חופשי בשבוע שלאחר מכן. התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, סיוע בנושאי יבוא/יצוא/רכש/מלאי, עבודה במערכת CRM לניהול תורים ולקוחות, סיוע אדמיניסטרטיבי כללי. יש סידור חניה במקום !

נסיון קודם של 3 שנים בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס, נסיון במערכת CRM – יתרון, אנגלית ברמה טובה – דיבור, כתיבה וקריאה, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אחריות ודייקנות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6225

לארגון ארצי גדול באזור הבורסה בר”ג דרוש/ה מתאם/ת רכש למשרה חלקית. יש גמישות בין 50% ל-75% משרה, העבודה בימי א,ג,ה, במשרד. התפקיד כולל: בניית מאגר ספקים, הסכמים עם ספקים, הזמנות רכש, קבלת הצעות מחיר וניהול מו”מ, בקרה ומעקב הזמנות.

נסיון קודם של 3 שנים בתחום, שליטה מלאה ב-SAP – חובה, ידע ב-EXCEL, אנגלית ברמה טובה, דייקנות ואחריות, יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קורות חיים >

JB-5864

לחברה גדולה בתחום הקופות הרושמות דרוש/ה סוכן/ת מכירות שטח למשרה מלאה. התפקיד כולל: פיתוח והרחבת פעילות החברה ברחבי הארץ – בעיקר באזור המרכז, גיוס לקוחות, טיפול במאגר לידים ויצירת לידים, טיפוח ושימור קשרי לקוחות ועוד. תנאי העסקה טובים מאד, כולל רכב צמוד ועמלות גבוהות.

נסיון קודם במכירות שטח, נסיון וידע בתחום הקופות הרושמות או כרטיס אשראי – יתרון משמעותי, יכולת עבודה עצמאית, יכולת יצירת קשר טובה ומהירה וכושר הבעה טוב מאד בע”פ ובכתב, מוטיבציה והישגיות, אחריות ודייקנות, יחסי אנוש טובים מאד, הופעה יצוגית.

לשליחת קורות חיים >

JB-6155

לחברה גדולה בא.ת. ברקן דרוש/ה מנה”ח מנוסה לעבודה בצוות במשרה מלאה של 42 ש”ש. אפשרות לגמישות בשעות העבודה. התפקיד כולל: טיפול בתהליכי יצוא, לקוחות חו”ל, ספקים ולקוחות, התאמות, תשלומים, סגירת חודש ועוד.

נסיון של 3 שנים לפחות כולל יצוא, אנגלית ברמה טובה מאד, יכולת לימוד מהירה וטובה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, דייקנות ואחריות, יחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-6099

לחברה ארצית גדולה שמשרדיה באזור בית שמש דרוש/ה מנה”ח מנוסה למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-17. (יש אפשרות לגמישות קלה בשעות). העבודה בצוות וכוללת הנה”ח מלאה בתוכנת חשבשבת: לקוחות, ספקים, בנקים, דיווחים חודשיים ותקופתיים, עזרה בנושאי שכר ועוד.

נסיון מעשי של שנתיים לפחות בחברה, ידע ונסיון בחשבשבת – חובה ! ידע בנושאי שכר – יתרון, אנגלית ברמה טובה, דייקנות ואחריות, אסרטיביות, נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי הצורך, יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6210

לסניף הישראלי של חברת סטארט-אפ אמריקאית דרוש/ה עוזר/ת חשב למשרה מלאה. משרדי החברה נמצאים כ-10 דקות הליכה מתחנת רכבת השלום, יש חנייה במקום ! התפקיד כולל: הכנת דו”חות תקופתיים, דו”חות פיננסיים להנהלה, הכנת תקציבים ובקרה תקציבית, הנהלת חשבונות ושכר, בנקים, בקרת חוזים וספקים, עבודה מול מטה החברה בארה”ב.

רשיון רו”ח, נסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, ידע ונסיון מעשי בהנה”ח ושכר, נסיון עבודה במערכת ERP – חובה, ידע ב-Netsuite – יתרון, יכולת אנליטית גבוהה, ידע ונסיון ב-US GAAP – יתרון, אנגלית ברמה גבוהה – דיבור, קריאה וכתיבה, דייקנות ואמינות

לשליחת קורות חיים >

JB-6213

לחברת בוטיק מובילה בתחום גיוס בכירים למגוון חברות במשק שמשרדיה נמצאים בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה 9-18. יש חנייה במקום ! התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, טלפונים, תיאומי יומנים מורכבים, ספקים ורכש משרדי, קשר עם מגוון לקוחות וארגונים, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

נסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה, אנגלית ברמה גבוהה – דיבור, כתיבה וקריאה, מיומנויות אופיס – בעיקר אאוטלוק ברמה גבוהה מאד ונסיון בתיאום יומנים מורכבים, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, גישה שירותית ויחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-6050

לחברה גדולה באזור בית שמש דרוש/ה חשב/ת שכר מנוסה+ ידע ונסיון בהנה”ח למשרה מלאה. התפקיד כולל: הכנת שכר(שעתי, גלובלי ) לכ-350 עובדים, הכנת פקודות שכר, ידע מעמיק בחוקי השכר, דיווח למוסדות, סגירה בספרים, סיוע בהנה”ח כללית.

נסיון של 4 שנים לפחות בחשבות שכר בהיקף דומה, נסיון בתוכנת עוקץ – יתרון משמעותי, ידע ונסיון בהנה”ח, דייקנות ואחריות, יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6076

לחברת מחקרים יחודית ברמת אביב דרוש/ה כלכלן/ית צעיר/ה למשרה מלאה וקבועה בימים א-ה בין השעות 8-17. התפקיד כולל: בקרה תקציבית, הכנת והגשת תוכניות ותקציבי מחקר, דיווחים תקופתיים, הכנת וליווי ביקורות של הרשות לחדשנות ועוד.

נסיון של שנתיים בתחום של בקרה תקציבית, תואר ראשון בכלכלה/מינהל עסקים, נסיון בעבודה מול הרשות לחדשנות (לשעבר המדען הראשי) – יתרון משמעותי, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – בעיקר Excel , נסיון ב-SAP – יתרון, אנגלית ברמה גבוהה – כתיבה, קריאה, דיבור, אחריות ודייקנות, יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6129

למשרד אדריכלים גדול ואיכותי בהרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-17. התפקיד כולל: תיאום יומנים מורכבים – כולל פגישות זום, פגישות באתרים ברחבי הארץ וכו’, מענה לטלפונים, תיוקים של מסמכים ותוכניות בתיקי לקוחות/פרוייקטים, סיוע בהכנה מכרזים, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית.

נסיון קודם בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – כולל Excel, גישה טכנולוגיות ויכולת לימוד מהירה של תוכנות חדשות, אנגלית ברמה גבוהה מאד – דיבור, כתיבה וקריאה, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות. תנאי העסקה טובים מאד !

לשליחת קורות חיים >

JB-6151

לארגון ארצי גדול ואיכותי ברמת-גן (אזור הבורסה) דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:30 – 17:00. התפקיד כולל: תיאום יומנים מורכבים, מענה לטלפונים, תיאום אירועים מחוץ למשרדי החברה, ניהול שוטף של המשרד: רכש וציוד משרדי, שירותי אחזקה, קופה קטנה, הכנת הזמנות רכש והפקת חשבוניות וקבלות במערכת SAP, הכנת דו”חות ב-EXCEL, סיוע בנושאי רווחה ואירועי חברה, תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית. התחלת עבודה מיידית.

נסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – כולל EXCEL, אנגלית ברמה טובה – בעיקר לשיחות קצרות ומיילים, ידע ונסיון במערכת SAP או מערכת ERP אחרת – יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, יכולת לימוד מהירה, שירותיות, יחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

שלחו קורות חיים

לשליחת קורות חיים