הצהרה כללית

אנו ב-Secretary נותנים מענה מקצועי וליווי אישי לאורך כל תהליך החיפוש של תפקיד העונה על ציפיותיכם המקצועיות והאישיות.

נלווה אתכם לאורך כל תהליך ההשמה, החל מעריכת קורות חיים באופן מקצועי, איפיון מדוייק של תחומי עיסוק ומשרות רלוונטיות עבורכם, הכנה לראיון אישי, ייעוץ בניהול משא-ומתן לגבי חוזה עבודה – עד להשלמת תהליך ההשמה.

המשרות אותן נציע לכם יתאימו לדרישותיכם, לאזור בו תרצו לעבוד, לשעות העבודה הרלוונטיות עבורכם, ולסביבת העבודה המועדפת עליכם.

לאורך כל הדרך אנו מחוייבים לשמירה מלאה על דיסקרטיות.

גם לאחר שתתחילו לעבוד בתפקיד החדש – אנו נעמוד לשירותכם בכל שאלה/בעיה או כל עזרה אחרת שתידרש בתהליך ההשתלבות שלכם בארגון.

משרות פתוחות

JB-6289

An amazing start up is looking For the operational FAB a clean room & equipment maintenance Engineer who will be responsible for the maintenance, qualification of our cleanroom facilities, testing equipment and processing. Responsibilities: • Responsible for the cleanroom (class 1000 & 10,000 ) facility management (qualification/maintenance/ extensions) including peripheral utilities (ventilated AC/humidity, DI water, gas pressure board/pipelines control, MFCs , Gases supply etc… ), and Quality Management System. • Responsible for the qualification, calibration and maintenance (preventive and corrective) of production and testing equipment according to established procedures, applicable guidelines and regulations, including the supportive documentation. • Primary contact within the company for external suppliers and you are supervising the outsourced engineering, maintenance and qualification activities. Your main responsibilities will be • Write User Requirement Specifications, Follow up delivery, installation, training • Define and write procedures for calibration, maintenance, technical support and follow up of validation, review of protocols, perform or support the performance of processing activities. • Follow up maintenance/calibration/problem solving Clean rooms and Purified Water system , Back-up for the follow up of technical the alarms.

Personal Skills: • A professional degree in Engineering or equivalent technical degree (electrical, mechanical or related engineering) with a minimum of two (2) years of experience in high vacuum systems/facility and/or equipment maintenance/qualification. • Technically skilled, hands-on, problem solver and quality minded. • Used to work according to established procedures. • Background in control systems – an advantage • Ability to work independently and in a team. • Ambitious, self-responsible, goal-oriented team player that is open for new challenges. • Excellent interpersonal skills.

לשליחת קורות חיים >

JB-6298

Join a Startup and Revolutionize North American Storage for Data Centers! Are you a B2B sales rockstar passionate about storage technology for data center ? We’re a fast-growing Israeli startup developing cutting-edge solutions that are transforming the storage data center landscape. We’re looking for an energetic Account Executive to spearhead our North American sales efforts and build relationships with key industry players. In this role, you will: • Target and develop leads among major data center vendors in North America • Champion our innovative solutions through presentations and demonstrations • Negotiate and close high-value deals, exceeding sales targets • Build strong, long-lasting relationships with clients and partners • Stay on top of industry trends and identify new sales opportunities

You’re a perfect fit if you have: • Proven B2B sales experience, ideally within the data center industry • A strong understanding of storage technologies for data center and their challenges • Excellent communication and presentation skills • The ability to build rapport and trust with clients at all levels • A relentless drive to succeed and achieve ambitious goals • Fluency in English, with additional language skills a plus We offer: • The opportunity to be part of a groundbreaking company at the forefront of storage technologies for data center • A fast-paced, dynamic work environment with a focus on growth and achievement • Competitive salary and benefits package • The chance to make a real impact on the future of data centers Ready to take your career to the next level? We are! Apply today

לשליחת קורות חיים >

JB-5864

לחברה גדולה בתחום הקופות הרושמות דרוש/ה מנהל/ת מכירות מנוסה למשרה מלאה. התפקיד כולל: פיתוח והרחבת פעילות החברה ברחבי הארץ, טיפול במאגר לידים ויצירת לידים, טיפוח ושימור קשרי לקוחות ועוד. תנאי העסקה טובים מאד כולל רכב צמוד, עמלות גבוהות ובונוסים.

נסיון קודם של 5 שנים לפחות במכירות שטח, נסיון וידע בתחום הקופות הרושמות ו/או ריטייל – יתרון משמעותי, ידע והבנה במיחשוב – יתרון, יכולת עבודה עצמאית, יכולת יצירת קשר טובה ומהירה, כושר הבעה טוב מאד בע”פ ובכתב, מוטיבציה והישגיות, אחריות ודייקנות, יחסי אנוש טובים מאד, הופעה יצוגית.

לשליחת קורות חיים >

JB-6304

לארגון ציבורי ארצי גדול שמשרדיו נמצאים במרכז ת”א (אזור עזריאלי/שרונה) דרוש/ה מנה”ח מתחילה לעבודה בצוות בימים א-ה בין השעות 8-16:30. אפשרי גם שעות עבודה 08:30 -17:00. התפקיד כולל: חשבוניות ספקים, גבייה והפקת קבלות, מעקב ערבויות וביטוחים, עבודה מול מסב, הכנת הוראות תשלום, סיוע בהנה”ח כללית.

ידע ונסיון בהנה”ח והוראות ניהול ספרים, אחריות, יסודיות ודייקנות, יכולת לימוד טובה, יכולת עבודה בצוות, שירותיות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6076

לחברת מחקרים יחודית ברמת אביב דרוש/ה כלכלן/ית למשרה מלאה וקבועה בימים א-ה בין השעות 8-17. המחלקרים במגוון תחומים טכנולוגיים, העבודה בצוות. התפקיד כולל: בקרה תקציבית, הכנת והגשת תוכניות ותקציבי מחקר, דיווחים תקופתיים, הכנת וליווי ביקורות של הרשות לחדשנות , בקרת מענקי מחקר מגופים שונים ועוד.

נסיון של שנתיים בתחום של בקרה תקציבית, תואר ראשון בכלכלה/מינהל עסקים, נסיון בעבודה מול הרשות לחדשנות – יתרון משמעותי, מיומנויות אופיס ברמה גבוהה – בעיקר Excel , נסיון ב-SAP – יתרון, אנגלית ברמה גבוהה – כתיבה, קריאה, דיבור, אחריות ודייקנות, יכולת עבודה בצוות.

לשליחת קורות חיים >

JB-6302

למשרד עו”ד מוביל בתחום ההתחדשות העירונית דרוש/ה עו”ד למשרה מלאה המשרד מטפל במגוון רחב של פרוייקטים ברחבי הארץ. המשרדים נמצאים ברמת-גן (אזור קניון איילון). יש חנייה במקום ! אפשרות לגמישות בשעות העבודה

נסיון של 2-3 שנים בתחום של התחדשות עירונית ו/או ליווי קבלן ועיסקאות מכר, יכולת ביטוי גבוהה בע”פ ובכתב, אנגלית ברמה טובה מאד, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, אסרטיביות, דייקנות ואחריות, שירותיות, יחסי אנוש טובים מאד.

לשליחת קורות חיים >

JB-6299

לחברה ארצית גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת המנכ”ל למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 07:30-17:00. התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים, מענה טלפוני, ניהול חדר ישיבות והכנת חומר לישיבות, רכש משרדי, אירוח, סיוע בנושאי רווחה ואירועי חברה, ציוד משרדי, תיאומים מול כל המחלקות בארגון ועוד. התחלת עבודה מיידית!!

מיומנויות אופיס – בעיקר נסיון בתיאום פגישות רבות-משתתפים, אנגלית ברמה טובה (שיחות טלפונים, מיילים וכו’), יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, אסרטיביות, נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי הצורך, זמינות מיידית, יחסי אנוש טובים מאד, גישה שירותית ואדיבה, יצוגיות

לשליחת קורות חיים >

JB-6300

ללשכת מנכ”ל של חברה גדולה מובילה בתחומה באזור רמת גן/פתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה וקבועה בימים א-ה בין השעות 11:00-20:00. התפקיד כולל: טלפונים, תיאום יומנים מורכבים, מעקב וטיפול ברכש משרדי, תקלות אחזקה, אישורי כניסה, אירוח, ועוד.

נסיון מזכירותי (רלוונטי גם משירות צבאי), מיומנויות אופיס ברמה גבוהה, אנגלית ברמה טובה, יעילות, יכולת עבודה איכותית בסביבה דינמית, אדיבות ושירותיות, הופעה יצוגית.

לשליחת קורות חיים >

JB-6301

לאשת עסקים הפועלת בישראל ובמדינות נוספות דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למשרה מלאה – היברידית. התפקיד כולל: ניהול ותיאום יומנים, תיאום וארגון נסיעות לחו”ל – טיסות, מלונות, פגישות וכו’, הכנת חומרים לפגישות, טיפול בהצעות מחיר, חשבוניות וגבייה, קשר בע”פ ובכתב בעברית ובאנגלית עם מגוון גורמים בארץ ובחו”ל, טיפול בעניינים אישיים ועוד. משרה מלאה וקבועה, עבודה מהבית עם גמישות בשעות העבודה.

נסיון קודם של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה, עברית ואנגלית ברמת ניסוח גבוהה בע”פ ובכתב, מיומנויות אופיס כולל Excel ו-PPT, מיומנויות אינטרנט ורשתות חברתיות, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, אסרטיביות, דייקנות ואחריות, אמינות, גישה אדיבה ושירותית.

לשליחת קורות חיים >

JB-6303

לארגון ציבורי ארצי גדול שמשרדיו במרכז ת”א (אזור עזריאלי/שרונה) דרוש/ה רכז/ת שירות ובק אופיס למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-16:30. אפשרי גם 08:30-17:00, אופציה ליום בשבוע עבודה מהבית. התפקיד כולל: עבודה במערכת SAP – הקמת הסכמים, חשבוניות, הצעות מחיר, עדכון טבלאות, מעקב סגירת הסכמים ועיסקאות, בדיקת דו”חות, סיוע בפרסום מכרזים, מענה טלפוני ובמייל למגוון גורמים, רשויות, מנהלי פרוייקטים ועוד. העבודה בצוות.

נסיון קודם בתפקיד דומה – אפשרי גם נסיון רלוונטי משירות צבאי, מיומנויות אופיס – וורד, אקסל ברמה טובה, ידע ב-SAP – יתרון, נסיון בהנה”ח בסיסית – יתרון, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות, דייקנות ואחריות, שירותיות.

לשליחת קורות חיים >

שלחו קורות חיים

לשליחת קורות חיים